Ordo Iuris: Europos atstatymo planas virsta ideologinės kolonizacijos planu

Autorius: Algimantas Lebionka Šaltinis: http://lebionka.blogspot.com/2... 2022-06-16 21:23:00, skaitė 371, komentavo 3

Ordo Iuris: Europos atstatymo planas virsta ideologinės kolonizacijos planu

Apie Ordo Iuris institutą. Birželio 13-14 dienomis Šeimų Sąjūdžio delegacija buvo susitikusi Varšuvoje su Lenkų Ordo Iuris instituto vadovais ir užmezgė su šia institucija glaudžius bendradarbiavimo ryšius. Apie tai pasakojama žemiau pateikiamame Arturo Orlausko video.

 

https://www.youtube.com/watch?v=VIX2LrP94O4

Ponios ir ponai,

Birželio pradžioje Europos Komisijos pirmininkė Ursula von der Leyen Varšuvoje paskelbė, kad patvirtintas Lenkijos nacionalinis ekonomikos atkūrimo planas (KPO). Politikas pabrėžė, kad ES pinigai Lenkijai nebus skiriami, jei ji pavyzdingai neįgyvendins sutartų "orientyrų". Mūsų laukia nauji vidaus degimo transporto priemonių mokesčiai, mokesčiai už naudojimąsi greitaisiais keliais ar civilinės teisės sutarčių apmokestinimas. ES mums taip pat suteikia Aukščiausiojo Teismo pavidalą, reikalaudama, kad visos Drausmės kolegijos bylos, net ir akivaizdžiai "nepolitinės", pavyzdžiui, dėl vagystės ar teisėjų fizinės neliečiamybės pažeidimo, būtų peržiūrėtos. ES netgi diktuoja, kaip Lenkija turėtų pakeisti Seimo darbo tvarkos taisykles.

Tačiau didėjant Briuselio spaudimui ES valstybėms narėms, didėja Europos tautų pasipriešinimas ES valdymo centralizacijai ir rankiniam nacionalinių valstybių ekonomikos ir net kultūros valdymui. "Ordo Iuris" ekspertai nedelsdami ėmėsi demaskuoti ES biurokratų veiksmus. Vėlesnės analizės, kalbos ir straipsniai sustiprina visuomenės pasipriešinimą ir sukuria spaudimą, kuris suteikia vyriausybei paramą pasipriešinti Europos Komisijos diktatui.

Pasipriešinimas dar labiau būtinas, nes "orientyrai" aiškiai įpareigoja Lenkiją įgyvendinti lyčių politiką kultūros, meno, televizijos ir teatro srityse. Tuo tarpu Europos Parlamentas tvirtina, kad į kiekvieną "orientyrų" sritį turi būti įtrauktas "lyčių lygybės biudžetas". Atrodo akivaizdu, kad Europos atstatymo planas mūsų akyse virsta atsparių šalių ideologinės kolonizacijos planu.

Todėl lėšos iš Atstatymo fondo ir toliau bus naudojamos spaudžiant Lenkiją perduoti įgaliojimus ES institucijoms naujose srityse, centralizuoti ekonomiką arba įgyvendinti ideologines programas darbo vietose, mokyklose, mene ir kultūroje. Europos Komisija puikiai supranta, kad griežtas Lenkijos biudžetas, skirtas padėti Ukrainai ir pabėgėliams, neišlaikys atsisakymo išmokėti KPO lėšas. Šantažas tampa įprastu Briuselio ir Varšuvos bendravimo būdu.

Tuo pat metu Sąjunga pradeda įgyvendinti projektą, kuriuo siekiama oficialiai paversti ES federacija, ribojančia atskirų valstybių balsą. Konferencija dėl Europos ateities" (CoFoE) siekiama padidinti ES institucijų kompetenciją. Sukurdama socialinių konsultacijų regimybę, ji turi įtikinti, kad patys europiečiai, įskaitant lenkus, nori padidinti Europos Komisijos, Europos Parlamento ir net bendrų viršvalstybinių rinkimų sąrašų svarbą.

Reaguodami į rimtą grėsmę Lenkijos suverenitetui, rengiame teisinį komentarą dėl Žingsnių ir viso KPO turinio. Taip stipriname visuomenės pasipriešinimą nerinktų ES institucijų bandymams perimti valstybių narių vidaus politikos kontrolę.

Taip pat rengiame išsamią ataskaitą apie konferencijos "Europos ateitis" rekomendacijas. Jame parodysime, kad, užuot federalizavus Sąjungą ir nustūmus į šalį nacionalines vyriausybes, Bendrijos reforma turėtų būti siekiama stiprinti nacionalinių valstybių pozicijas. Siekdami padrąsinti Lenkijos politikus ir suteikti jiems geriausius argumentus nacionaliniams interesams ginti, perduosime dokumentą Europos Parlamento nariams ir surengsime tarptautines diskusijas šiuo svarbiu klausimu Briuselyje.

Toliau stebime Europos Parlamento ir Europos Komisijos darbą, kad galėtume greitai reaguoti į bet kokią grėsmę Lenkijos interesams. Taip pat tęsiame procesą Europos Sąjungos Teisingumo Teisme, kuriame kovojame dėl dviejų nutarimų, pažeidžiančių mūsų tėvynės ir paties Ordo Iuris instituto gerą vardą, pripažinimo negaliojančiais.

Mūsų ekspertai turi pakankamai žinių, patirties ir nepriklausomybės, kad galėtų iš esmės ir patikimai pasipriešinti žalingam Europos Komisijos diktatui. Pateikdami savo argumentus viešose diskusijose, darysime veiksmingą spaudimą ir palaikysime vyriausybę, kuri turi derėtis su Briuseliu.

Saugoti mūsų tėvynės suverenitetą ir užtikrinti racionalią teisinę sistemą yra didelis iššūkis. To galime imtis tik dėl nuolatinės "Ordo Iuris" rėmėjų ir draugų paramos, be kurios negalėtume vykdyti savo misijos.

Ar KPO lėšos bus skirtos Lenkijai?

Teigiama Europos Komisijos nuomonė dėl Lenkijos nacionalinio rekonstrukcijos plano nereiškia, kad į Lenkiją bus nukreipti Rekonstrukcijos fondo pinigai. Europos Sąjunga nustatė, kad KPO mokėjimai priklauso nuo to, ar bus įgyvendinti "pagrindiniai etapai", pagal kuriuos Lenkija taikys konkrečius sprendimus srityse, kurios kol kas nepriklauso ES kompetencijai. Tarp šių priemonių - naujų mokesčių, taikomų vidaus degimo transporto priemonėms ir jų įsigijimui, mažos taršos zonų sukūrimas visuose miestuose, kuriuose gyvena daugiau kaip 10 000 gyventojų, ir žaliavų gavybos koncesijų suteikimo taisyklių pakeitimai.

Tačiau toks gilus kišimasis į Lenkijos suverenitetą netenkina visų federalistų, kurie apkaltino EK vadovą... per daug paklusni Lenkijai. Guy Verhofstadtas ir dar du EP nariai netgi paskelbė pradedantys rinkti parašus dėl nepasitikėjimo Ursula von der Leyen. Europos Parlamentas priėmė rezoliuciją, kurioje europarlamentarai "primygtinai ragino [Europos] Tarybą patvirtinti Lenkijos nacionalinį ekonomikos atkūrimo planą tik po to, kai Lenkija visiškai įvykdys eurokratų nustatytus reikalavimus".

Atsakydamas į kritiką, Europos Komisijos pirmininkė teigė, kad "pagrindiniai etapai" "turi būti įvykdyti prieš atliekant bet kokį mokėjimą". Be to, Europos Komisijos pritarimas KPO "nereiškia, kad teisinės valstybės principų užtikrinimas Lenkijoje jau baigtas", nes tai "nesustabdo kitų procedūrų" ir neužkerta kelio "prireikus pradėti naujas procedūras prieš Lenkiją". Taigi, aiškiai matome, kad net ir įgyvendinus radikalius "orientyrus" galima tikėtis didelio kairiųjų frakcijų pasipriešinimo Lenkijai skirtų ES lėšų išmokėjimui. Europos Komisija gali pateikti mums naujų kaltinimų dėl tariamo teisinės valstybės principo nebuvimo, kartu reikalaudama imtis tolesnių veiksmų srityse, kurių ES iki šiol nekontroliavo.

Tam eurokratai gali norėti panaudoti sąlygiškumo mechanizmą, juo labiau kad Europos Sąjungos Teisingumo Teismas vasario mėn. atmetė Lenkijos ir Vengrijos skundą. Iškart po ESTT sprendimo Europos Parlamentas priėmė rezoliuciją, kurioje paragino EK sulaikyti Lenkijai mokėtinas lėšas iš ES rekonstrukcijos fondo, motyvuodamas tariamu "Europos vertybių" nepaisymu.

Gindami Lenkijos suverenitetą, rengiame komentarą apie Nacionalinio rekonstrukcijos plano "Žingsnius". Jame atskleidžiame grėsmių, susijusių su galimybe vykdyti ideologinį šantažą mūsų tėvynėje, siekiant į Lenkijos teisinę sistemą įdiegti gender postulatus, mastą.

Kas iš tikrųjų yra teisinė valstybė, atsižvelgiant į teisinius principus, priminėme balandžio mėn. Briuselyje. Tarptautinėje konferencijoje "Ordo Iuris" ekspertai, Europos Parlamento nariai iš įvairių ES frakcijų ir šalių, taip pat žymūs intelektualai pabrėžė, kad teisinė valstybė grindžiama tuo, kad visi, įskaitant ES institucijas, laikosi teisės. Jie taip pat analizavo Lenkijai ir Vengrijai metamus kaltinimus dėl tariamo teisinės valstybės principo nebuvimo, parodydami, kad teisinės valstybės principo klausimo kėlimas yra genderistų įrankis daryti ideologinį spaudimą nacionalinėms valstybėms. Renginio metu pristatėme pranešimą anglų kalba apie teisinės valstybės principą, kuriame apibendrinome savo ilgametę šio klausimo analizę.

Tėvynių Europa ar centralizuota supervalstybė?

Eurokratai taip pat naudojasi "Konferencija dėl Europos ateities", kad išplėstų ES institucijų kompetenciją, kuri neapsiriboja sutartimi. Iniciatyva pristatoma kaip renginių ciklas, suteikiantis galimybę visiems Europos Sąjungos piliečiams išsakyti savo nuomonę dėl ES vystymosi ir modernizavimo krypties. Tačiau iš tikrųjų ji naudojama siekiant paspartinti centralizuotos supervalstybės kūrimo procesą, kuris įgyvendins komunistinio Ventoteno manifesto, kurio autorius Altiero Spinelli skatino panaikinti suverenias nacionalines valstybes, net jei jų piliečiai tam priešinasi, viziją.

ES pareigūnai europiečių dalyvavimą "Konferencijoje dėl Europos ateities" pavertė fasadine akcija, kuria siekiama parodyti, kad remiama ES federalizacijos idėja. Pagal šią iniciatyvą pateiktos piliečių idėjos pateko į darbo grupes, kurioms pirmininkavo ES pareigūnai. Būtent jie nusprendė dėl galutinės balandžio pabaigoje priimtų RK rekomendacijų formos, į kurias buvo įtrauktas Briuselio pareigūnams pavaldžios Europos kariuomenės sukūrimas ir vienbalsiškumo taisyklės atsisakymas. Būtent vienbalsiškumo principas ir su juo susijusi veto teisė leidžia įgyvendinti svarbiausius nacionalinius interesus. Jie taip pat yra Sąjungos kaip tautų bendrijos veikimo pagrindas, kuris apsaugo valstybes nares nuo sprendimų, kuriems jos nepritaria, primetimo. Dokumente taip pat pateikiamos rekomendacijos suteikti Bendrijos institucijoms plačius įgaliojimus sveikatos apsaugos srityje, o tai sudarys sąlygas Lenkijai įteisinti abortus ir sukurti tarptautinę rinkimų apygardą Europos Parlamento rinkimuose. Tokiu būdu išrinkti Europos Parlamento nariai, praradę ryšį su savo šalimi, nebeatstovautų jos interesams.

Ketvirtadienį Europos Parlamentas balsavo dėl specialios rezoliucijos, kurioje palankiai įvertino konferencijos išvadas ir paragino persvarstyti Europos sutartis remiantis CoFoE rekomendacijomis.

Šiuo metu mūsų ekspertai baigia rengti konferencijos rekomendacijų ataskaitą. Jame išsamiai analizuojame pateiktus postulatus, kurių įgyvendinimas sustiprins eurokratų galias ir smogs nacionalinių valstybių suverenitetui. Siekdami daryti spaudimą laisvųjų tautų atstovams, šį dokumentą, išverstą į anglų kalbą, išplatinsime visiems Europos Parlamento nariams. Tokiu būdu suteiksime galimybę politikams ryžtingai pasipriešinti ES federalizacijai. Remdamiesi ataskaita, Briuselyje surengsime tarptautinius debatus, kuriuose Europos Parlamento nariai ir žymiausi Europos intelektualai aptars galimas ES veiklos kryptis.

Europos Sąjungos teisinės valstybės problemos

Nors Europos Sąjungos institucijos dėsto valstybėms narėms apie teisinės valstybės principą, naudodamosi šiuo klausimu, kad darytų joms ideologinį spaudimą, pati ES turi problemų dėl elementarių principų laikymosi.

Ordo Iuris ekspertai dar 2018 m. ataskaitoje apie procedūrinę teisinę valstybę Europos Parlamente parodė, kad balsavimo metu skaičiuojant balsus yra rimtų pažeidimų. Taip yra dėl to, kad balsuojama per greitai ir kad rezultatai skaičiuojami ne elektroniniu būdu, o "optiškai".

Be to, Europos Parlamento rezoliucijos peržengia Sutartimis jam suteiktų įgaliojimų ribas. Europos Parlamento nariai savo įžūlumu net pareikalavo, kad... Europos Parlamento nariai net paprašė JAV valdžios institucijų blokuoti Teksaso valstijos priimtą įstatymą, kuriuo draudžiami abortai, kai aptinkamas kūdikio širdies plakimas. Ketvirtadienį EP priėmė dar vieną rezoliuciją, kurioje reikalaujama, kad JAV teisinė sistema atitiktų Briuselio radikalų viziją. Juo EP nariai norėjo daryti spaudimą JAV Aukščiausiajam Teismui, kuris netrukus gali peržiūrėti bylą "Roe prieš Wade" ir padidinti gyvybės apsaugos standartus JAV. Prieštaraudami šiam šiurkščiam EP įgaliojimų viršijimui, pateikėme EP nariams memorandumą, kuriame primename, kad jokia tarptautinė teisė niekam negarantuoja "teisės į abortą".

EP rezoliucijos taip pat kėsinasi į mūsų tėvynės suverenitetą. 2020 m. ir 2021 m. lapkritį Europos Parlamento nariai, remdamiesi Lenkijos abortų specialistų melu, priėmė dvi rezoliucijas, smerkiančias Lenkijos Konstitucinio Tribunolo nuosprendį, kuriuo eugeniniai abortai pripažinti prieštaraujančiais Konstitucijai. Kadangi abu dokumentai taip pat pažeidė gerą Ordo Iuris vardą, įgijome teisę juos apskųsti Europos Sąjungos Teisingumo Teismui. Šia teise pasinaudojome reikalaudami anuliuoti abu antilenkiškus dokumentus.

Gegužės mėn. Europos Parlamentas atsiuntė mums savo poziciją dėl vienos iš šių bylų. EP pozicija apsiriboja savo vaidmens sumenkinimu ir, priešingai nei kompetencijos pasisavinimo praktika, primena, kad Europos Parlamento rezoliucijomis nesiekiama "formuoti kieno nors teisinę padėtį", o jų indėlis į diskusijas neturi "lemti konkrečių veiksmų". Kyla akivaizdus klausimas - kodėl Europos Parlamento nariai priima tiek daug rezoliucijų pačiais įvairiausiais klausimais ir dėl pačių įvairiausių pasaulio vietų?

Tęsdami tyrimus tikriausiai atskleisime dar daugiau nelogiškų ES institucijų veiksmų.

Paneigiame LGBT lobistų melą

Taip pat toliau stebime ES institucijas, kad galėtume reaguoti, kai kyla grėsmė Lenkijos interesams. Birželio pradžioje Tarptautinės kovos su homofobija, bifobija, interfobija ir transfobija dienos proga EP parengė reklaminius klipus, kuriuose buvo pateikta melaginga informacija apie Lenkijoje egzistuojančias "laisvas nuo LGBT zonas" ir "prieš LGBT nukreiptus įstatymus".

Atsakydami į šiuos melagingus kaltinimus, kiekvienam EP nariui pateikėme anglų kalba parengtą memorandumą, kuriame įrodėme, kad nė viena Lenkijos vietos valdžia nepasiskelbė "zona be LGBT" ir kad melas apie jų egzistavimą yra LGBT aktyvisto Barto Staszewskio nutikimų rezultatas. Kartu priminėme Pagrindinių teisių agentūros atlikto homoseksualios orientacijos asmenų padėties įvairiose Europos Sąjungos šalyse tyrimo rezultatus. Iš jų aiškiai matyti, kad Lenkijoje LGBT judėjimui priklausantys asmenys diskriminuojami daug rečiau nei kitose ES šalyse.

Tai nepatiko Maltos parlamento nariui ir LGBT aktyvistui Cyrusui Engereriui. Politikas atsiuntė mums 43 LGBT lobistų reikalavimų, kurių Lenkija nevykdo, sąrašą. Tarp jų - lyties keitimo procedūros nepilnamečiams įvedimas, "neapykantos kalbos" dėl seksualinės orientacijos kriminalizavimas ir tos pačios lyties asmenų santykių įteisinimas. Tuo pat metu Engereris pasinaudojo visa situacija savireklamai ir Maltos žiniasklaidoje prisistatė kaip homoseksualių asmenų teisių gynėjas. Tačiau jis nesirinko iš esmės paminėti nė vieno iš mūsų memorandumo punktų.

Kartu ginsime Lenkijos suverenitetą

Ordo Iuris daugelyje savo pasisakymų tvirtai ir nuosekliai prieštarauja eksteritorialiam Europos Sąjungos institucijų kompetencijos išplėtimui ir Lenkijai bei kitoms Bendrijos šalims primestiems ideologiniams ir su nacionaliniais teisės aktais nesuderinamiems teisiniams sprendimams. Kiekvieną dieną mūsų teisininkai nenuilstamai gina mūsų tėvynės suverenitetą ir imasi veiksmų, kad apsaugotų natūralią socialinę tvarką Lenkijoje. Tačiau kiekviena mūsų veikla yra susijusi su tam tikromis išlaidomis.

Nacionalinio rekonstrukcijos plano "Etapų" komentaro rašymas - 15 000 zlotų išlaidos. Tačiau šis dokumentas leis mums supažindinti visuomenę su grėsmės Lenkijos suverenitetui mastu.

Rengiant ataskaitą dėl "Konferencijos dėl Europos ateities" galutinių rekomendacijų, reikia pasitelkti daug patyrusių teisininkų ir kitų sričių ekspertų, kurie išsamiai aptars galimas "Konferencijos" rekomendacijų įgyvendinimo pasekmes. Skaičiuojame, kad visos dokumento, jo vertimo į anglų kalbą ir plačios reklamos išlaidos sieks iki 40 000 PLN.

Viena yra aišku. Be jūsų paramos ir mūsų įsipareigojimo niekas kitas negalės atlikti šių užduočių.

ES institucijų veiklos stebėsena reikalauja daugybę valandų mūsų analitikų darbo, kuriam per mėnesį turime skirti ne mažiau kaip 5 000 zlotų. Tai leidžia mums laiku reaguoti, kai ES pareigūnai bando išplėsti savo įgaliojimus. Vieno memorandumo, kuriame ištaisome radikalių aktyvistų šmeižtą, parengimas kainuoja dar 5 000 zlotų.

Europos Parlamento rezoliucijų pateikimas Europos Sąjungos Teisingumo Teismui yra vienas drąsiausių mūsų poelgių. Norėdami pripažinti negaliojančiomis dvi EP rezoliucijas, pažeidžiančias gerą mūsų tėvynės ir Ordo Iuris vardą, turime išplėsti savo ekspertų komandą. Visos abiejų procesų išlaidos bus ne mažesnės kaip 50 000 PLN. Pergalė šiose precedentinėse bylose įrodys ES valdžios institucijoms, kad jos negali nebaudžiamai kėsintis į gerą Lenkijos vardą ir daryti ideologinio spaudimo Lenkijos teisinei sistemai.

Artimiausiais mėnesiais mūsų ekspertai dirbs itin sunkų darbą, kurio metu mes priešinsimės eurokratų stumiamam ES federalizavimui.

Todėl norėčiau paprašyti jūsų paremti Institutą 30, 50, 100 ar bet kokia kita suma, kad galėtume nuosekliai ginti savo tėvynės suverenitetą.

AVvXsEiHfaBdemOMaLCnTJyUcKRMNQG6KGmT7-Rz__EAxPeF07NmYwFjQbgK_ihPzmjDm5ofU2_XSklIgYmhblM9vLKnt3lypC279L79_si9mFPO4R6I1KtvNVMr5zn48aI8jZPAwzoPONgJn4yi7lFwiAyNoBhSYDWf1ZT33lLFrXJadff02eRVuXQ-u--L=w486-h162