Autorius: Versijos.lt Šaltinis: http://versijos.lt/totalinis-z... 2016-02-22 17:29:06, skaitė 2881, komentavo 1
„Globalinio švietimo“ programa buvo kuriama dar aštunto dešimtmečio pabaigoje. Šiame procese svarbų vaidmenį suvaidino tokie veikėjai kaip Robertas Miuleris (buvo JTO generalinio sekretoriaus pavaduotoju). Kartu su kolegomis amerikiečiais jis 8-9 dešimtmečiais ir sukūrė „Globalinio švietimo“ programą, kuri numato perėjimą prie kitos vertybių sistemos, kurios pagrindą sudaro tolerancija. Tai tokia savotiška panteistinė pasaulėžiūra, o jeigu kalbėti visiškai atvirai, tai jos šaknys siekia okultines pasaulėžiūras.
New Age – totalitari okultinė struktūra, okultinis branduolys, iš kurio kaip voratinklyje driekiasi visų kitų totalitarių sektų gijos. Sektų, kurios aktyviai gausėja Vakaruose ir pas mus. Ir, beje, visi tie sodomiški reikaliukai – irgi užgimsta šios okultinės pasaulėžiūros rėmuose. Globalinis tikslas – ne tik kontroliuoti žmogų, bet ir kontroliuoti, pavyzdžiui, gimstamumą konkrečiose šalyse. Naujausios metodikos – tai visų pirma lytinis švietimas, įvairiausių iškrypėliškų modelių diegimas per šį „švietimą“. Propaganda varoma per kiną, animacinius filmus, šou, serialus. Įsijunkite televizorių – vyksta klaikus žmogaus proto primytizavimas, o svarbiausia – nepastebimai diegiama tolerancija iškrypėliškumui. Kultūros sferoje, taip vadinamoje popkultūroje, visa tai vyksta jau seniai. Tačiau švietimas dar išsaugojo savo kanoniškumą, dėl to šiandien svarbiausias smūgis bus smogtas būtent šiai žmonių gyvenimo sferai.
Švietimas vis dar buvo šioks toks sulaikantis faktorius. Čia labai daug priklauso nuo mokytojų, dėstytojų, t.y. konkrečių asmenybių. Dėl to netgi jei įpirši mokyklai vadovėlį ar programą – vis tiek nuo pedagogo asmenybės priklauso labai daug kas. Kad šis faktorius būtų pašalintas, dabar vyksta perkvalifikavimas ir tik „pažangūs“ pedagogai liks dirbti. „Nepažangūs“ arba pašalinami, arba surandama daugybė kitų būdų, kaip žmogų išstumti iš šios sistemos. Jeigu norite joje pasilikti – keiskitės.
Vyksta totalus žmogaus pertvarkymas. Čia yra tai, ką mes vadiname transhumanistiniu projektu, kai žmogus laikomas savotišku laipteliu pereinant nuo žmogaus link post-žmogaus. Šiuo transhumanizacijos projektu šiandien užsiima NASA, DARPA, pagrindiniai amerikiečių žvalgybos centrai. Transhumanizmas – tai ne marginali, o naujausia strateginė kryptis žmogaus pertvarkymo koncepcijoje.
Tikslas – pertvarkyti žmogų, kitaip sakant – atimti iš jo asmenybę, dvasinę esmę. Žmogų galima totaliai kontroliuoti, kai priverti paklusti ne tik jo protą, bet ir valią. Reikia priversti paklusti šiame lygmenyje – valios lygmenyje, paversti jį post-žmogumi, būtybe, prifarširuota įvairiausių čipų, žmogumi-kiborgu, kurio protas įsilieja į vieningą informacinį tinklą, per kurį yra valdomas. Tačiau kad taip atsitiktų, reikia smarkiai sumažinti žmogaus dvasinio vystymosi lygį, paversti jį primityviu vartotoju, kuris turi paprastą poreikių rinkinį – ir tada jau viskas.
Pas mus švietimas buvo visada nutaikytas ne tik į profesionalų išsilavinimą, bet ir į žmogaus atsiskleidimą, žmogaus-asmenybės ugdymą. Švietimas pas mus buvo įsivaizduojamas kaip asmenybės kūrimas. Ir iki šiol vis dar iš inercijos kai kuriose mokyklose būtent to ir moko.
Tačiau šiandien švietimas naikinamas labai sumaniai. Iš pradžių žlugdomos bendro išsilavinimo mokyklos, paskui – aukštosios, o dabar, kai viskas jau parengta – perėjo į giluminį lygmenį, griauna ikimokyklinį išsilavinimą.
Vienas iš naujų metodikų principų – tradicinės švietimo sistemos uždraudimas, perėjimas prie naujos sistemos, įdiegiant užsienio kalbą, užsienietiškas metodikas ir visa kita. Rezultatas: jau tapo realybe tai, kad mūsų vaikai mokosi ne gimtąja kalba, ne iš gimtosios tautosakos, ne iš gimtosios literatūros, o iš „Hario Poterio“ ir pan.
Korporacijoms reikalingi ne žmonės-asmenybės, o žmonės-kompiuteriai ir mokytojai turi paprasčiausiai padėti įgyti jiems kompetenciją. Mokytojui draudžiama auklėti, daryti įtaką asmenybės formavimosi procesui (nebėra idealų, autoritetų, vienos tiesos, negalima skirti daugiau dėmesio kokiam nors vienam dalykui), mokytojas turi žvelgti iš šalies ir padėti įgyti kompetenciją.
Baiusiausia, kad visa tai diegiama nuo ankstyviausios vaikystės, pas mus dabar net ikimokyklinės įstaigos pradėtos laikyti švietimo laipteliu. Dabar tai jau ne auklėjimas, o ikimokyklinis švietimas, o tarp auklėjimo ir švietimo yra esminis skirtumas. 2012 metais pas mus sukurti ikimokyklinio švietimo standartai, pagal kuriuos vaikas vaidina aktyvų vaidmenį, pasirinkdamas savo išsilavinimo turinį. O ikimokyklinis švietimas – tai vaikai nuo 3 mėnesių iki 7-erių metų. Kitaip sakant, 3 mėnesių amžiaus vaikas vaidina aktyvų vaidmenį, rinkdamasis, ką jam mokytis – tai numato nauji standartai!
„Išsilavinimas visiems“ – tai programa, kurią sukūrė Miuleris dar aštunto dešimtmečio pabaigoje, o per UNESCO ji dabar diegiama. Realiai UNESCO – tai struktūra, turinti tą atį okultinį branduolį, ten puikiai išmano, ką daro. Kitas dalykas, kad labai daug vidurinės grandies valdininkų apie tikruosius tikslus nieko nenutuokia ir laiko „Globalinį švietimą“ puikiu dalyku: visuotinė meilė, visuotinė draugystė ir panašiai. O realiai tai yra segregacijos politika. Dėka tokios globalizacijos ir komercializacijos, žmonijos vystymasis staigiai sustos. Prieš žmoniją nukreiptos ir gyventojų skaičiaus mažinimo programos. Elitui sukuriamos sąlygos, kai jis galės lengvai kontroliuoti likusius žmones ir realizuoti savo pačius nežmoniškiausius projektus.