Autorius: Mindė Šaltinis: http://ldiena.lt/... 2023-07-16 17:39:00, skaitė 850, komentavo 23
Palaipsniui įgauna kontūrus tas vaizdelis, kuris buvo nupieštas Teslos pakilimo įkarštyje. Pradėjo plaukti šviežiausi duomenys iš šiuolaikinės elektrinės aferos Alma Mater, kurios tikslas yra iki 2030–2035 metų visiškai sustabdyti automobilių su vidaus degimo varikliais gamybą.
Čia nebus pakartojami argumentų, kiek žalingas aplinkai šis eksperimentas, kurį žmonija atliko prieš 100 metų, (vaizdelis atspindi tik dalį), čia bus pateikti tik kai kurie duomenis, kurie pradėjo sklisti iš už vandenyno. Tai, beje, vargu ar padės skaitlingai masko-dročerių sektai ateitį į protą, tačiau bent jau gal suteiks pagrindo susimąstyti tiems, kurie dvejoja.
Taigi, agentūra Front Page rašo:
„Automobilių gamintojai gamina elektromobilius, kurių niekas neperka“
„Šiais metais elektromobilių atsargos visoje šalyje išaugo beveik 350% ir sudaro daugiau nei 92 000 vienetų.
Šitų atsargų užteks 92 dienoms – maždaug trims mėnesiams yra elektromobilių, ir yra beveik dvigubai daugiau nei šios pramonės šakos vidurkis.
Palyginimui, prekiautojai turi palyginti nedidelę, 54-ioms dienoms, benzininių transporto priemonių atsargą sandėliuose, nes dar tik atsistato pertraukimai tiekimo grandinėje susiję su koronošizoidine psichoze. Įprastu metu turima atsarga yra 70-čiai dienų.
2025 metais „Ford“ tikisi parduoti 2 milijonus elektromobilių. Tai yra žymiai daugiau, nei 61 575 automobiliai parduoti pernai. Kaip "Ford" ketina pareiti nuo kelių dešimčių tūkstančių tokio tipo automobilių pardavimo iki milijonų? Kaip jie tikisi parduoti 2 milijonus elektrinių automobilių, kokių mažai kas gali ar nori leisti sau įsigyti?
„Ford“ / „Soros“ investicijos į „Rivian“ žlugo: madingas elektrinių pikapų gamintojas išleido 220 000 USD, kad pagamintų vieną automobilį, kurios jis pardavinėjo po 81 000 USD.
„Ford“ pranešė, kad 2023 metais dėl elektrinių automobilių praras 3 mlrd dolerių.
Skirtingai nei dauguma automobilių gamintojų, „Ford“ atskirai praneša apie savo elektromobilių pardavimą, tačiau, pagal ekspertų vertinimus skaičiuojama, kad dauguma automobilių kompanijų praranda panašias sumas dėl tokio Monkės biznio.
“General Motors” planuoja iki 2025 metų parduoti 1 milijoną elektrinių automobilių. Nors 2022 metais buvo parduota mažiau nei 40 tūkstančių tokių automobilių.
P.S. Dar kartą apie vienos iš seniausių Pindostano kompanijų „išmanaus biznio modelį“: „Ford“ investicijos į elektromobilių gamybos kompaniją „Rivian“ kainuoja 220 000 USD kiekvienam elektromobiliui, kuris yra parduodamas už 81 000 USD. Tai reiškia, kad už kiekvieną pagamintą elektrinį automobilį „Ford“ praranda 139 000 USD.
Tai yra, pagal dabartinius planuojamus skaičiavimus, kurie kol kas neturi nė menkiausios tendencijos korekcijai, 2 milijonai elektrinių automobilių „Fordui“ turės atnešti 278 mlrd dolerių planinių nuostolių.
278 milijardus dolerių !
Jūsų žiniai: 2022 metais sausio mėnesį "Ford" kapitalizacija biržoje pirmą kartą istorijoje viršijo 100 milijardų dolerių. Po to atsitiko tai kas atsitiko: "Ford pradėjo aktyviai investuoti į elektromobilius ir šiai dienai kapitalizacija sudaro mažiau nei 50 milijardų dolerių.
Panašu, kad kai kam pats laikas prisiminti senojo Henrio Fordo palikimą:
„Nesėkmė - tai tik galimybė pradėti visk iš naujo, bet išmintingiau“.
Kitaip rytoj bus per vėlu.
P.P.S. Beje, chroniškai nuostolinga „Tesla“, kuri yra dotuojama iš Pindostano biudžeto, turi maždaug tokį patį išlaidų ir pajamų santykį.
P.P.P.S. Tačiau protingi žmonės sako: kam man tas matematikos egzaminas, jei aš būsiu verslinykas, manageris, politikierius ar chaliavos nuo banduomenės drožėjas - toks kaip švediškas žydas Ohman ar nuogu bybiu lakstantis chochlo-ruskis Šūra, ar toks kaip tarybinio propagandoso išpera kartiožnikas Tapinoidas?